keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Ei vai kenkiä ?

Mä aina sanon että en oo tennari tai balleriina tyyppiä, ja kappas miltä mun kenkävarasto sit kuitenkin näyttää. Oon tainnut huijata itteeni tässä monen vuoden ajan ;) Ennen mun tyyli kyllä olikin tosi naisellinen ja käytin aina vaan korkkareita ja saapikkaita jne. Nyt ei voi niitäkään käyttää kun autoa ajaa, niin korkkarit ei mun jalkaan silloin sovellu. Ehkä oon sen takia tehnyt vieläkin enemmän tennari ostoksia, ja mitä balleriinoihin tulee, ne voi olla tosi kauniit ja niillä VOI AJAA ! ;) Eli toimii !!

Tässä mun kenkuleita :

 Dino ei tykänny että kuvailin tai sit se halus vaan itse kuvaa ;) ! Hassu koira.
 Converseja mulla on kolmet jotka kaikki tämän vuoden puolella ostettuja joten vielä kuten huomaatte ainenkin hyvässä kunnossa. Tää väri on ihanan pirteä, mie tykkään !
 Nää on jotkut balleriina malliset conssit nois on tos kantapääs tommoi jännä joustava kantapää niinkuin joissan balleriinoissakin, onpas vaikea selittää ;) !
 Siinä mun kaikki tennarit ehottoman kesäsuosikit on tos keskellä niis on hapsut noitten narujen päissä ja toiset mun pitkä aikaset suosikit on noi mustat nahkaset !
 Paljetti tennari ! ;)

 Sitten mun conssit ja kumisaappaatki vilkkuu taustalla ;) Pakko omistaa kumpparit ku on koira ja toi meijän järvi hiekkapolku on ihan lätäköitä täynnä :( Nooohh, mutta kohta se kesä sieltä tulloo !

                                            Balleriinat minun... 

 Noitakin vähän kertynyt ;) olisi kyllä pesua vailla osa, kun osaan aina kävellä just ja suoraan siihen kuralammikkoon jos sellasen ees kilsan säteellä löytyy. Noi kaikki on kyllä niin mukavia jalassa, tule tule vielä vähän lämpimämpi ilma nii mie pääsen käytää noita rakkauksia.
 Noi armyt ei oo ikinä vielä käyttöön kerenneet, mutta nyt niillä on kyllä vaara tulla käytetyksi puhki seuraavan kesän aikana ! Niin kivat ovat ! ;) Suosikit on kuitenkin jo pitkään ollut kaikista kengistä noi keskimmäiset mustat ! En kyllästy ikinä, oon noilla jo 4 vuotta kävelly, ja yrittäny ettiä samanlaisia mutta ei vaan löydy mistää enään. :(
 Noikin pitsiset valkoiset uudet huomaa varmaan puhtaudesta ;) Tosi hyvät jalassa, ihan kun paljasjaloin olisi !
Ja nää söpöykset, kerkesin näitäkin viime kesänä tosi vähän käyttämään mutta nyt käytetään eikä meinata !!

Tässä mun tennarit ja balleriinat jotka on siis se pienin osa mun kengistä, korkakenkä ja nilkkuri friikki kun olen ;) !

1 kommentti:

  1. Ää mitä kenkiä ♥ Haluaisin nuo mintun väriset Converset!!:>

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista