tiistai 23. huhtikuuta 2013

Punaiset housut= Uusi rakkaus

Hellurei, täällä vielä vähän pipinä kirjoittelen. Tälläisinä päivinä mä en jaksa ikinä meikata eli asukuvatkin on sitten ei naamasta :) Päivä oli siinä mielessä mukava että sain sen verran itseäni ulos että kävin hakemassa net-kirppikseltä löydetyt punaiset farkut yhdeltä tosi kivalta tytöltä ja sitten äitillä ja mummollakin kävin. On ne vaan niin mun elämän naiset plus tosiian mun siskot vielä <3 Mähän tosiaan asun pois kotoa mun kihlatun ja koiran kanssa mutta äitillä ja mummolla käyn kuitenkin kerran viikossa äitillä joskus jopa 3, ku mun mamma on niin paras ja ihana ! Ja mun Dinoki tykkää tosi paljon kun saa vähä reissata ja nähä muittenkin naamoja kun mun, se aina iha innoissaa on ku kaikki haluu leikkiä sen kans. Mun oma 4kiloinen riiviö! Ahh, huomenna saan nauttia vapaa päivästä. Jonka aijjon viettää niinkin tylsästi että käyn salilla ja luen KASAN ( 10!!) muotilehteä jotka on jääneet kiireisenä lukematta. Mutta huomenna mä sen teen ja nautin ihan omasta ajasta piste.

Mut tosiaan oli pakko vähän testata tota punasten farkkujen ja valkoisen jakun yhdistelmää. Sain ton inspiksen viikko sitten, punaset housut,sähkönsiniset korkokengät, valkoinen jakku, hopeiset korut ja raitapaita/sininen paita. Aihh, kuinka ihanalta kuulostaakin. Tänään kuitenkin jouduin asussani tyytymään ihan tennareihen koska oli aivan kaamea sää ja olin autolla liikkeellä, jota en osaa korkkareilla ajaa. Ja toisaalta en haluakkaan, koska mua ainenki pelottais että korot menee huonoon kuntoon. Onko teillä kokemuksia ??

 Tässä housut takaa, mun mielest hauska yksityiskohta että toi onkin takapuolel toi vetoketju :) housut h&m..
 Housut ja jakku H&M, paita Gina Tricot

 Kaulakoru h&m, löytyy myös kultaisena versiona ;)
 Tälläi 20E Citymarketin kello :) hehe, mut mä ihastuin. Ja hyvin on toiminut!
Mitkäs muutkakaan kun conssit :) ! Mutta sopii hauskasti tavallaan noihin punaisiin housuihin :) !

Tässä tämmösiä kuvia, miten sä yhdistäisit punaiset housut ? ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti