tiistai 16. huhtikuuta 2013

Hiukset, ikuinen ongelmani.

Joo tosiaan mä oon värjännyt hiuksia noin viidennestä luokasti asti eliii noin 13 vuotiaasta asti aika reippaaseen tahtiin ja on leikkauksetkin muuttunut joka kuukaus :D Ensimmäiset pidennykset otin viidennellä ja käytän edelleen pidennyksiä. On oltu hiusmallina ja saatu koulun loppu gaalassa maininta usein vaihtuvasta hiustyylistä. vasta nyt mä oon vähän rauhottunu nyt on noin vuoden ajan ollut tämä ruskea tukka ja tästä en luultavasti luovu piiiitkään aikaan. Jotain olis kuitenkin nyt tehtävä koska maantienruskea tyvikasvuni on päässyt valloilleen. Mietin värjäänkö koko hiukset taas ruskealla vai olisiko aika raitojen kun kesäkin olis tulossa :) Tai entä jos tekis jotain isompaa muutosta.. Hmmm.. Tässä kuvia joistain mun tukka staileista :) !





Tässä kuva n. puolen vuoden takaa, noita on kyllä ikävä ! Mutta hitsi vie en muista millä värillä nuo värjäsin :(

Tässä viime kesää, kun päätinkin olla hetken blondina, aika hyvin sain ite blondattua, vaikka itse sanonkin :) ! Mutta ei nää vaaleet vissiinkään sovi mulle niin hyvin :) ?


Tukka kolme kuukautta sitten, pidennysten kanssa.

Tämän tukan mä haluan !
Sinettipidennykset vuos sitten ja vähän punertava tukka.

Ennen nykyistä tummanruskeaa väriä.


Vähän kikkuraa kaks kuukautta sitten.
HELMIKUU 2013

VÄLIVAIHE MUSTASTA VAALEANRUSKEAKSI. HELMIKUU.

UUSIVUOSI '13, JA MELKEIN MUSTA
TUGENI NYT, TÄSSÄ EI VIELÄ NIIN ISO JUURIKASVU!!

Tässä siis joitain tukka kuviani vuoden aikana. Nyt hotsittais nuo Meganin hiukset, mutta sen pitäis olla juuri tuo sävy. Sitä väriä oon metsästänytkin mutta ei oo löytynyt. Ehkä se on uskallettava mennä ihan parturiin. Oon tosiaan viimeks parturissa käynyt n.3 vuotta sitten. Iik! Mutta vielä sinnittelen ainenkin kuukauden tällä tyvikasvulla ja sitten sinne parturiin ja pikaa !!

PS: Jos sulla on vinkkejä miten saan loistavan ruskean sävyn niin eikun vinkkaamaan :) !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti