keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Tuunausta,tuunausta ja hieman kenkiä.

   Ei väsytä nii aattelinpa sitten taas kirjoittaa ;) ! Luultavasti kun en huomenna kerkiä, ku menee päivä siivotessa,töissä ja salilla. Tänään sain onneks höllöillä ja nähdä ihanaa ystävääni. Kävin kuolaamassa sen ihanaa asuntoa satamassa. Vitsi kun itsekkin sinne pääsis, harmi vaan että suurin osa vuokranantajista siellä alueella ei taho lemmieläimiä niihin kämppiin. :( Pitää tyytyy vielä hetki ainenki asumaan täällä toisella puolella järveä. Mulle on jotenki vaan tärkee asuu lähellä vettä ;) ! On niin kaunista.

   Mutta joo tosiaan tässä ensin vähän maistiaisia mun uusista kengistä mitä tilailin tuolta memberssiltä. Olin itekkin ihan ihmeissään että tuollasia kenkiä menin ostamaan. Kai se on niin että näin vanhemmiten sitä oppii kokeilemaan uusia asioita eikä ajattele mitä muut sanoo. Sitä mä muiden tyyleissä rakastankin, se että uskaltaa pukee mitä ite tahtoo. Muistan esim kun haaremihousut tuli niin ei niitä moni käyttäny kunnes nyt niitäkin näkee useemmalla. Mäkin oon luvannu itelleni nyt laittaa päälleni mitä ite tahon !! ;)

   Ostin tosiaan parit tollaset matalat korkokengät joita en yleensä käytä. Nyt ajattelin että niillä voi sit oikeesti kävellä myös pidempiä matkoja ja ehkä ajaa myös autoa. Noihin nilkkureihin jotenki ihastuin vaikka ne onkin hieman jännät ;)
  Mulla on tollaset siniset jo kultasena ja hopeisena mutta nyt sit tilasin nuokin kun on niin nätin väriset ! Ja tosiaan nää kaikki kengät kun oli vaan sen 15,50e !! Noista mustista kiilakorkkareista mun sydän jäi itkemään verta koska ei ollut mun kokoo :( ! Ehkä jonkun teistä ? ;)  Nooohh näitä ihanuuksia ootellessa <3

Jos sitten näitä mun tuunauksia. Löysin noin 5vuotta vanhoja farkkuja mitä en todellakaan enään ikinä käyttäisi nii päätin kokeilla saisinko niistä jotain tehtyä. Tässä tulokset :
   Nää oli jo valmiiks vähän rikki mutta sehän ei menoa haittaa ! Varmasti yhet tulevan kesän suosikeista.

   Toi kimalle on ihan vaan kynslakkaa :) !

    Paita jota en ikinä käyttänyt sai joutua mun leikkelyn kohteeksi. leikkasin tosta tosi lyhyen mallin ja revin    selän auki. Simppeliä ! Tuuletusaukot kesälle :D



Hihii, äitin vanhat farkut josta tuunasin itelleni housut niitittämällä ja rei'ittämällä. Vähän se vaivaa vaati mutta nyt on ainenki uniikit ja tulee kyllä käytettyä! :)



Näissä kuvissa tuunauksen kohteena oli tommoi vanha kevättakki niin siitä tein tollasen liivin. Hihat vaan veks ja wollaaa ! Alla voi käyttää minkälaista takkia tahansa oma lemppari tällä hetkellä mustanahkatakki ja tuo liivi !

Jeps, tässä mun tuunauksia ;) Zau !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti