keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Music for everyone !

Tässä sitä taas etsitään musiikkia mun Dodge Galiberiin eli autoon. Johon en oo kerennyt vielä eri mankkaa hommaamaan joten teen cd levyjä aina itse ;) Tässä joitain biisejä mistä minä sytyn tällä hetkellä. Mun musiikkimaku on kyllä niin laidasta laitaan että vähän itseänikin ihmetyttää. Harvemmin kuitenkaan kuuntelen suomalaista tai kunnon purkkapoppia ;) !

TÄSSÄ MIELETÖN VERSIO ADELEN KAPPALEESTA !

AVICII

TÄSTÄ TULEE HYVÄ MIELI !

TÄSSÄ VÄHÄN TÄTÄ 'PURKKAPOPPIA' :):)

TÄMÄN HETKEN EHOTON SUOSIKKI !!

TULE JO KESÄ !
TÄÄ VETOAA MUHUN TODELLA PALJON !

NICKY <3

ERIKOINEN MUTTA MÄ TYKKÄÄN JA PALJON !

TULEE NIIN HYVÄ MIELI ! KESÄ TULE JO !

Tässä joitain mun tämän hetken suosikkeja mitkä pääsee mun cd:lle. Jokaisella tietysti erillainen musiikkimaku, mulla se tosiaan heittelee laidasta laitaan. Eniten tosiaan pidän tuosta vähän tanssitempoisesta musiikista ;) ! Mitä mieltä sä olet ? Olisko jotain hyviä biisi ehotuksia ?

Nyt lähettävä hakemaan mies pika iltavapaille ja illemmalla koitan keretä kirjoittelemaan mun asuista synttäreille. Apua mitä mä laitan päälle! fiiliksellä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti