lauantai 13. huhtikuuta 2013

Laukkuja ja huiveja


Ajattelin mun seuraavaan vaatehankinnan olevan ehkä vähän arvokkaampi. Mutta niitäkin ideoita on ihan mahottamasti. Mun must hankintoihin kyllä kuuluu louis vuittonin laukku, chanelin jakku ja laukku sekä louis vuittonin huivi. Niillä mä pärjäisin ( ainenki aluksi (; ) Tässä vähän kuvia mun suosikeista ;) Mitkä on sun suosikit ?:)

 TÄMÄ huivi, mun sydän suli heti! Nyt täytyy jostain vain metsästää tämä! Idiksiä kellään ? :)
 Tämäkin ihana huivi olisi tervetullut mun vaatekaappiin. Kiitos :)
 Ja mikäs täydellisyys se tämä on, kuinka hyvältä tääkin näyttäis vaikka vaaleissa pillifarkuissa, valkoisessa topissa ja saman sävyn pinkeissä korkkareissa ! NAM !

 Täydellisen värinen laukku ! Ihana väripilkku vaikka muuten värittömään asuun !


 Tämä se laukku minkä tahon! Vielä en oo osannut päättää että ruskea vai vaalea. Ehkä vielä joku päivä ;)


 Kuinka ihana kuva !! :) Itse tahtoisin tästä eniten tuon perinteisen mustan, joskus kun sen saan ostettua niin en varmaan muuta käytäkkään.


Tässä näitten huippumerkkejen asusteita mitä mä todella haluan joskus. Ensimmäisenä listalla on tuo eka huivi, jos joku tietää mistä sellasen saan nii ilmoittakaa ;) Kiitos ja ihanaa päivää kaikille ! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti