maanantai 22. huhtikuuta 2013

Sick day

Moikka !

Mä täällä taas kärsin ihan hirveistä mahakivuista ja meen yllätys yllätys taas yöhön töihin. Ruokavaliona toimii niinkin monipuolinen kuin puuro ja tee. Enhän mä niitä oo syöny kun jo sen kolme kuukautta ? Ihanaa. Mutta ei siitä sen enempää, tänään tosiaan mun asu oli siis tosi huoleton ja iso pleksit vaa päähän meikittömänä muita piiloon. Muutenkin mun aamu oli ihan kauhee mun hauvavauva oksensi n.7 kertaa ja olin ihan paniikissa   täällä, onneks eläinlääkäri just aukes ja soitin sinne ja sain sitten apua. Voin sanoa että vähän pelotti mikä sillä oikein on ! Kun ei sitä ikinä tiedä mitä myrkkyjä ne idiootti koiranvihaajat on tonne luontoon laittanut. Onneksi selvittiin vaan säikähyksellä ja pienen lepohetken jälkeen Dino hauva oli taas normaali oma itsensä. Enää on mamil maha pipi.

MUTTA, tosiaan otin pari kuvaa ihan ohimennen että voisin jotain tänne laittaa vaikka onkin ollut ihan kaamea päivä. Mutta hei eikös tästä (toivottavasti) suunta vain parempaan !
 Kaks kauluspaitaa päällekkäin, ei paha ;) ! Molemmat H&M.
 Uudet converset, noi on noi 'balleriina' malliset mutta mä tykkään tosi paljon noistaki. Kyllä kelpaa astella kesään noissa ! :)

 Mä piilouduin tänään plekseihin mitkä on NELLYSTÄ, sekä uuteen lippikseen mikä on GINA TRICOTIN verkkokaupasta.

Ja vikaks mun ihanat eväät, kyllä kelpaa !  Hah.. Mutta joo yöt kaikille, kirjoitellaan taas ;) !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti