torstai 18. huhtikuuta 2013

Kiirettä pitää.

Heissan ! Tänään pitkään nukkuessani aikaa siivoomiseen ennen synttäreita jäi aikaa vieläkin vähemmän. Nyt olen töiden jälkeen saanut onneksi jo imuroitua vielä olis tiskaus. Jota mä vihaan yli kaiken ! No mutta huomenna se palkitaan kun pääsee tyttöjen kans juhlistaa synttäreita kera jvg:n. Voitin liputkin sinne niiden etkoille, mut enhän mä sinne pääse ku ne on niin aikasin jo. Hööhh ja harmi. No toivottavasti tapaan miekkoset sitten siellä baarissa ! Tänään tosiaan en ole laittanut itseäni laisinkaan vaan olin meikittä ja kumisaappaat lookissa nii en siitä ajatellut tänne kuvaa ottaa, koska mä vannon ;) Siinä ei ole mitään nähtävää. Ja jee sain töissä tänään tietooni milloin mulla kesäloma ja sehän on just silloin kun toivoinkin eli 17.6-16.7.  Ilmat tuolloin ei varmaankaan mitkään mahtavat ole, mutta pointtina tässä olikin että miun kihlattu tulee 20.6 pois KOKONAAN (<3) intistä. Ai että mä niin ootan sitä oikeesti ja paljon. Teillekkin siinä positiivista löytyy saatte hienompia asukuvia kun on joku toinen ottamassa niitä kuin minä peilin kautta ;) ! hihii !

Mutta jeps. Kuitenkin tekis mieli jostain kirjoittaa jotenka ajattelin kertoa nyt vähän mun hajuvesi valikoimasta. Multa just loppu yks mun lemppari Dieselin loverdose, mutta uuden ostan vasta ens talveksi koska mulle se on liian aistillinen ja vahva tuoksu kesäksi. Kesällä mä suosin enemmän just sellasia vesituoksuja mis ehkä aavistus sitrusta ja kukkia. Tässä muutamia kuvia.

 Tässä kuvassa tosiaan BEYONCEN PULSE,joka on ihanan kevyt ja raikas tuoksu vaikka töihin tai juuri rannalle! Sitten Christinan by night, tämä on ykkösvalintani yöelämään. Viettelevä tuoksu! Sitten Paris Hiltonin tosi semmoinen raikas tuoksu kanssa tämä ollut suosikeissa jo kolme vuotta, aivan tajunnan räjäyttävä tuoksu. Oon jopa kuullut että yks poika osti tätä vaan sen takia että tää tuoksuu niin hyvälle ja haistelee sitä silloin tällöin ;) hihii
 GUESS Sedustive on aika klassinen tuoksu , ei oo mitään lemppareita. Silloin tällöin ku olo on niin 'classy' niin voi käyttää. Sitten nää uusimmat hankinnat tuo musta on HUGO BOSS NUIT, tosi semmosen itsevarman naisen tuoksu, aika aikuismainen mun makuun, mutta ehkä juuri siksi tykkäänkin paljon ! ;) Ja sitten tämä ESCADAN especially ehkä hieman liian kukkainen mutta tuosta on se miedompikin tuoksu se on varmasti mahtava. Kesällä kyllä varmasti tulee käyttöä tälle ihanuudelle.
 Sitten viimeisimpinä mutta ei todellakaan vähäisimpinä yksi pitkän ajan suosikeista BRITNEY SPEARS Fantasy, ihanan vaniljainen tuoksu,Nina Riccin Ricci Ricci aika vahva tuoksu mutta jos pari suihkausta vaan laittaa ni tuoksuu kyllä hyvällä ! Ja sitten EHDOTON SUOSIKKI, ei oo myyty ees täällä Lahdessa missään :
 VICTOR@ROLF FLOWERBOMB Tämä niin hyvä tuoksu että en varmasti kyllästy ikinä, sanoinkuvaamaton ! Suosittele ja paljon. Näitä joitain hajuvesia mitä mulla on niin ei tosiaan ainenkaan täältä Lahdesta löyty niin oon netistä tilannut, ja tää http://www.nordicfeel.fi/ on kyllä paras siihen tarkoitukseen, mieletön valikoima! Mulla on periaate se että aina on 10 tuoksua niin nyt pitäis tilatakkin jo uusia ! ;) Itse taidan tilata Nina Riccin Nina hajuveden ja ehkäpää Christina Aguileran Royal Desiren.
HUOMISEEN SYNTTÄREIHIN ! ;) 
  Huomenna yritän keretä jotain kirjoittelmaan mutta luultavasti menee valitettavasti lauantaihin asti. Mutta silloin sitten senkin eestä eikös vain ;) ! Jos teillä on aiheita mistä haluatte postauksen niin ilmoittakaa ;) !

<3 NR

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti