tiistai 9. huhtikuuta 2013

Oon vaan niin hidas oppimaan tätä.

Joo, parhaani yritän mut jotenki en oo vieläkään oppinut tätä käyttämään. Liian vaikeaa mulle. Viikonloppuna saan vähän apua että jos sit jotain oppiski tekee tällä :) ! Voivoi..

Mutta joo, mulla on ollut ihan mahtava alkuviikko, maanantaina tuli vuos täyteen ihanan mieheni kanssa ja huomenna meidän koiruus täyttää vuoden. Oon taas löytänyt jostain sali innon minkä kadotin. Nyt vaan pitää toivoo et saa niitä kunnon näkyviä tuloksia ees pikkasen jo heinäkuuks, koska just tulin Gina tricotista ihanat valkoset hapsubikinit !! Oon taas yöt töissä mutta onneks maailman parhaassa seurassa, eikö ookkin mukavaa kun saa olla tooosi hyvien kavereitten kans samaa aikaa töissä. Mä ainenki pidän !! ;)

Tän mahtavan alkuviikon on kruunannu myös se että mulle on tullu ihania uusia vaatteita kotiin. Tässä niistä muutama kuva. Lisää vaate kokonaisuuksia lisäilen huomenna, ku niitä niin paljon tuli ettei jaksa kaikkee samalla pistää :).

 Joo ja aivan kenkäfriikki kun oon niin sorruin tuolta Memberssiltä tilaamaan neljät uudet kengätki kun oli vaan 15,50 e pari. En malta oottaa että pääsee käyttää taas avokkaita ja nauttimaan lämpimistä keleistä ! :)

Mutta joo tässä joitain kuvia ;)

Ensimmäisenä tää mun ihana synttärisankari Dino <3

















Minä, uusi huivi Ginatricotista(netistä) samoin paita Ginasta, joka
on muuten ihanan tuntunen päällä ja oli alennuksessa, tässä mustat
hihat ja harmaa keskiosa.



























Molemmat nämä ostin ginatricotin nettikaupasta, lippis oli tosi ihana päässä, ja varmasti tuli mun lemppari kesä asuste :) !

Sitten uskaltauduin ihme ja kyllä ostamaan nää maastokuvioiset housut ja pitsishortsit ! Noi maastokuvioiset housut on ginatricotin nettikaupast ja ihanat jalassa ! Sit tää jakku oli H&M alennuksessa ja samoin toi hihaton toppi mikä jakun alla. Shortsit myös sieltä ja tulee varmasti olemaan yhet kesän suosikeista. Vielä ku sais kintut vähä väriä. Mutta eiköhän se kesä sieltä kohta tuu ;) ! Nyt valmistaudun lähtee töihin, ja huomen voisin pistää tänne vähän kuvia mun kodista ;) !! We'll see.

1 kommentti:

  1. Voi rähmä, tuli tällä tyhmällä fontilla. Pitääkin huomenna muuttaa toi !! Nyt töihin ;)

    VastaaPoista