keskiviikko 3. huhtikuuta 2013


        Ensimmäinen kirjoitukseni ikinä ! 

Hui, oon nyt jo pahoillani mun tulevista mokauksista täällä, en oo mikään mestari kuvanmuokkaaja tai oikein kirjoittaja. Yritän kuitenkin parhaani ja toivon että se riittää.

Oon tosiaan 19-vuotias tyttö lahdesta, jolla on opiskellut jäänyt yhteen vuoteen ravintola-alaa ja nyt käyn vaan töissä. Mun perheeseen kuuluu ihana vuoden ikäinen kääpiösnautseri Dino ja parempi puolisko eli miun kihlattu. Noista opiskeluista sen verran että nyt kun kihlattu viimein saapuu intistä nii sitten pitäis tänki tytön opiskelemaan lähteä, näillä näkymin kaupallista-alaa tai parturikampaajaks.
 Alotin tän bloggaamisen siks koska rakastan muotia ja olis kiva jakaa mun vaatekokonaisuuksia muillekkin. Siinä samassa mä tooooodella rakastan myös sisustamista, musiikkia, meikkaamista ja hiustenlaittoa. Ja nyt olen myös alkanut treenaamaan itseäni siihen kuntoon mitä olin noin kaksi vuotta sitten. siitäkin saatte myös varmasti kuulla jonkun verran. 

Myös yksi iso syy on se että täällä voin höpötellä myös kuulumisiani ja muuta mukavaa, toisin kun instagramissa.  Nyt talvella mun pukeutuminen tosiaan on mun mielestä aika yks toikkosta, mutta oottakaas kesää kun mun hirmuinen kesävaate ja kenkävarasto pääsee vaatehuoneen vallotukseen. Tykkään myös ite tuunata sisustus ja vaatejuttuja ja niitäkin tänne luultavasti jaan.

Nohh, nyt ei muutakun odotella että jotkut kiinnostuu tän tytön tyllerön kirjotuksista.
     

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti