keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Tukka ratkaisu check !

Tossa vähän aikaa sitten mietin että mitä ihmettä mä mun tukalle tekisin ja tän päiväsen pohdinnan jälkeen oon tullut tähän tulokseen :
Ihana kastanjan ruskea ! 
Toi on aivan mahtavan värinen, mulle tosta tulee kyllä luultavasti vähän tummempi kun nyt on pohjana tummanruskea. Mutta koko aika väri haalistuu niin alan nyt käyttää vaan tätä väriä niin loppujen lopuksi päästään kuitenkin vähän vaaleempaan väriin. Ja hei kesäkin tulee niin tukka vaalenee auringossa. Tosiaan siks tää väri että kesäks haluun vähä vaaleempaa ja punertavaa kun tulee pisamiakin, niin ne sopii jotenki kivasti punertavan värin kanssa.

Ensin kokeilin tälläisellä saada erisävyä mutta ei ollut niin iso ero mitä mä olisin halunnut ;) ! 

Huomenna värjäillään aamusta mun tukkaa, jee ! ;) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti